یه نامه عاشقانه... گريه کن منم دارم ........
به وبلاگ من خوش امدید....... در تب عشق می سوزم.... می دانم که سوختن خطاست....... من این سوختن را ...... با همه ی آتشینش دوست دارم...... در آغوش کوهی اسیرم...... مرگم به بهمن سزاست....... من این بهمن مرگ را ...... با همه سردیش دوست دارم...... میان هجوم تو این تبار چه تنهاست....... من این راندگی را...... با همه وجودم دوست دارم...... عزیزان امیدوارم در وبلاک من لحظات خوبی رو سپری کنید........ به امید اینکه هیچ وقت تنها نباشیدوهمیشه شاد باشید....... موفق وموید باشید.......
ایستگاه عشق 1
دنیای کوچک من (ماریا) 1
دختر بهار 1
برکه شادکامی 1
از ته دل مینویسم 1
عاشق دلشکسته 1
الهه عشق 1
در انتظار محبت 1
عشق ,پری برای پرواز 1
سکوت 1
شعر وعاشقی 1
my love f...m 1
بهترین ها 1
بی بهانه عاشقانه 1
کلاه خاکی 1
بیا تو مفیده 1
عاشقونه 1
Djsina Download Center 1
باران که ببارد... 1
اسمون پر ستاره 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

                  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لحظه های تنهایی و آدرس tanhayihaydelam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 631
بازدید کل : 184506
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1




دوست داشتن هميشه گفتن نيست ، گاه سکوت است و گاه انتظار

 

 خدايا دلم گرفته ، ميان اين همه آرزوها ، دلتنگ ترين بنده ات را درياب

 

               

 گريه کن جداييها ما رو رها نمي کنن .... آدما انگار براي ما دعا نمي کنن... گريه کن حالاحالا از هم بايد جدا باشيم .... بشينيم منتظر معجزه ي خدا باشيم... گريه کن منم دارم مثل تو گريه مي کنم ... به خداي آسمونامون گلايه مي کنم... گريه کن واسه شبايي که بد...ون هم بوديم ... تنهايي ، براي سنگيني غصه کم بوديم... گريه کن ، سبک ميشي ، روزاي خوب يادت مياد ... گرچه تو تقويمامون نيستن اون روزا زياد... گريه کن براي قولي که بهش عمل نشد ... واسه مشکلاتي که ، بودش و هست و حل نشد... گريه کن واسه همه ، واسه خودت ، براي من ... توي باروني ترين ثانيه حرفاتو بزن ...توي باروني ترين ثانيه حرفاتو بزن... گريه کن تا آينه شه ، باز اون چشاي روشنت ...... واسه موندن لازمه ، فداي گريه کردنت اي کاش به دل کسي پا نمي گذاشتيم و کسي به دلمون پا نمي گذاشت اي کاش اگه کسي به دلمون پا گذاشت ديگه دلمون تنها نمي گذاشت اي کاش اگه يه روز دلمون روتنها گذاشت رد پاشو روي دلمون جا نمي گذاشت
 

                                                 

                                           سری جدید عکس های عاشقانه و احساسی

 

 

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را

                  میان

                            ربنای سبز دستانت

                                                      دعایم کن



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:02---15 شهريور 1390
سلام وبت عالیه.خواستی به وب منم سر بزن تازه امروز ساختم

سارا
ساعت18:01---15 شهريور 1390
سلام وبت عالیه.خواستی به وب منم سر بزن تازه امروز ساختم

sonata
ساعت10:41---18 خرداد 1390
درود بر شما دوست عزيز

مي خواي تو 2دقيقه 5000تومان پول در بياري!!!!!کاملا قانونيه!!

باورت نميشه؟؟؟حق داري منم باورم نميشد البته تا زماني که با پرشين هيت آشنا نشده بودم

تو اين سيستم فقط کافيه 2 دقيقه وقت بزاري و اسم نويسي کني بعد از اسم نويسي سريع 5000 تومان به حساب تو ريخته ميشه بعد تو تبليغات سايت اونارو تو وبلاگت قرار ميدي وبا هر کليک روي تبليغ 60 تومان ميره تو حسابت و بايد اين کارو ادامه بدي ولي نبايد در هر روز خودت بيشتر از يه بار رو تبليغات کليک کني چون اين سايت متوجه مي شه و شمارو حذف ميکنه؛بايد به ديگران وبلاگ خودتونو معرفي کنيد تا اونا رو تبليغات شما کليک کنن بعد هم بايد به قسمت کاربري خودتون بريد و تو بخش(دريافت کد تبليغ)بريد و تبليغاتشو تو وبلاگتون قرار بديد به همين راحتي

کد دريافتي را ميتوانيد در قسمت تنظيمات-اسکريپت اختصصاصي وبلاگ قرار دهيد.

براي ثبت نام به اين ادرس برويد.
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer


ستاره
ساعت15:28---3 ارديبهشت 1390
ممنون که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ زیبایی داری

vahid
ساعت16:54---1 ارديبهشت 1390
سلام ممنون، از این که یه مدت نبودن معذرتمیخوام ، ایشالا واسه عروسیم دعوتت میکنم حتما حتما حتما بیای، دعا میکنم تو هم به هر چی آرزو داری برسی

محسن
ساعت22:15---30 فروردين 1390
سلام
دوست داری لینکت رو جای ثبت کنی روزانه بیش از 10000 بازدید داره و بیش از 3000 نفر در روز امکان دیدن لینک رو داشته باشند ؟
دوست داری در عرض چند دقیقه لینک توی حدود 100 سایت و وبلاگ با رنک های گوگل مختلف و آمار بازدید های مختلف نمایش داده بشه ؟
فکر می کنی راهی بهتر از این پیدا می کنی که وبلاگت رو بهتر و بی دردسرتر و سریعتر مشهور کنی ؟!
پیشنهاد من استفاده از محسن باکسه ! فقط کافیه کد رون رو که ظاهر قشنگی داره به آخر قالب وبلاگت اضافه کنی و عضو بشی .
با تشکر مدیریت محسن باکس
http://www.mohsenbox.com


mohamad
ساعت13:17---29 فروردين 1390
سلام
تبادل لينك 3 طرفه بهترين و كاربردي ترين روش افزايش پيج رنك و در نتيجه افزايش آمار بازديد سايت و وبلاگ است. با اين سيستمي كه ما براي شما عزيزان به طور رايگان فراهم آورده ايم شما براي تبادل لينك نيازي نيست به شيوه ي سنتي عمل كنيد و براي ثبت لينكتان در سايت مورد نظر چندين روز منتظر بمانيد. در اين سيستم خودكار شما پس از اينكه لينك ما را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد .پس از پر كردن فرم تبادل لينك و ارسال آن سيستم در همان لحظه لينك شما را اضافه ميكند
برای ثبت لینک بهتر است از مرورگر اکسپلورر استفاده کنید
www.parsinan.irsub.tk


رها
ساعت18:44---28 فروردين 1390
من عاشق نیستم برم بیرون؟!!!

vesal
ساعت8:19---24 فروردين 1390
salam webe ghashangi dari be manam sar bezani khosh hal misham
bay


ستاره
ساعت6:21---23 فروردين 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری به من سر بزن خوشحال میشم

vahid
ساعت10:27---20 فروردين 1390
سلام ممنون که بهم سر زدی ، من لینکت کردم، بازم بهم سر بزن

محسن
ساعت17:06---18 فروردين 1390


سلام دوست خوبم
می دونستین که شما با داشتن این وبلاگ و قرار دادن تبلیغات های کوچیک توی وب می تونین کسب درامد هم بکنین؟
که اگه یکم ، فقط یکم فعالیت داشته باشین درامد قابل توجهی نسیبتون میشه
اگه دوست داشتین از طریق لینک زیر به راحتی ثبت نام کنین.
این کار هیچ هزینه ای برای شما نداره
فقط 2 دقیقه وقت نیاز داره
امتحان کنین و درامد داشته باشین
با تشکر از اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین

http://www.adscenter24.com/?page=customer_signup&refer=b W9oc2VubW9oYW1tYWRp


فاطمه
ساعت10:56---14 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیییییییییییییییییییییییییلی قشنگه. به منم سری بزن خوشحال میشم. بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 14 فروردين 1398برچسب:,ساعت 7:2 توسط تکتم |